2. 4. 2016.

Ne idu na Svetsko prvenstvo samo zato što su žene

Izvori: Blic, 24 sata
Umesto da svetu damo primer rodne ravnopravnosti, pa i pozitivne diskriminacije, šaljući žensku reprezentaciju jedne, a mušku sledeće godine (na primer), uoči svetskog prvenstva u pikadu u Turskoj, naše predstavnice zbog odluke Pikado federacije Srbije nisu dobile šansu da se nadmeću: odlučeno je da samo muškarci odu na takmičenje, iako je i ženska ekipa ostvarila podjednako dobar učinak na kvalifikacionim turnirima.
- Mene je ovo lično pogodilo, želela sam da učestvujem na takmičenju da vidim kako je, da osetim tu atmosferu i upoznam svetske prvake ovog sporta, ali mi je to uskraćeno bez ikakvog logičnog objašnjenja. Nikako se ne slažem sa ovim i stvarno mi je krivo, ali ne mogu ništa da uradim, ja sam igrač i nemam pravo glasa u ovoj stvari. Postoje i ženski članovi upravnog odbora, ali ne žele da se pobune. U novembru idem na Open turnir u Pragu, znači mi i to, ali sam mnogo razočarana zbog toga što sam propustila takmičenje u Turskoj. Sledeće godine je svetsko u Japanu, ali  sam za to izgubila nadu. Ako nas nisu sada u Tursku poslali, tek u Japan neće, kaže naša reprezentativka Tamara Milić.
Sa druge strane, iz uprave Federacije kažu da nije bilo moguće obezbediti svima sredstva da odu na takmičenje i da se to dešava i u drugim zemljma.
  - Imamo godišnji budžet od 8.000 evra i to nije dovoljno kako bismo pokrili sve tokom sezone. Ne možemo poslati ženski tim, najviše zbog novca, ali jedan od razloga je i taj što druge zemlje često nastupaju samo sa muškim timom i mi pratimo njihov primer - kaže Vladimir Injac, predstavnik Federacije.

Нема коментара:

Постави коментар